Intake trainingen voor de Detachering

Technische branches vragen steeds meer van werknemers. Zo moeten de IT’ers van nu niet alleen technisch beslagen ten ijs komen, ook wordt er verwacht dat zij conceptueel kunnen meedenken met de business, waarbij goede communicatie een vereiste is. De technische engineer leert aan de actuele eisen te voldoen.

De Detacheringmarkt is een competitieve markt waarbij opgebouwde kennis een belangrijke succesfactor is. Het matchen en aanbieden door de Recruiters en accountmanagers is de basis voor het creëren van een ‘intake’ bij de klant. Meerdere specialisten komen op gesprek. Er komt 1 winnaar uit de bus. Het allerbelangrijkste voor de detachering zijn de ‘billable’ dagen in een jaar. Teleurstellende intakes geven ‘non billable’ dagen. Sommige specialisten hebben 1 intake nodig, velen meerderen, met bijkomende ‘non billable’ dagen. Wat zijn de oorzaken?

Ik richt mij in mijn coachen en training op de engineers die moeite hebben met verbindingen maken in communicatie, zichzelf verkopen of meerdere intakes nodig hebben tussen opdrachten.

Er zijn ook absolute succesfactoren voor het detachering accountmanagement. Wat is hun invloed en wat kan beter. Ik richt mij ook op de detachering accountmanagers die zich meer willen verdiepen in hun beïnvloedingsrol voor een succesvolle intake.

hansIk zoek de vraag achter de vraag

Waar geloof ik in? Welke vragen vind ik belangrijk? Welke vragen zou u zich kunnen stellen?

Checlist Succesvol Afsluiten

Leer alles over succesvol afsluiten.

7 Strategieën om Beter te Verkopen

Kijk met een andere blik naar uw organisatie en vergroot uw winkansen.