Uw investering bij Sales en Coachen

Mijn ervaring is dat een verkooptraining een korte boost geeft en na 2 weken, doet iedereen weer hetzelfde als voorheen.

Daarom is mijn methodiek zowel coachen als trainen.

Uw investering bedraagt:

Een dagdeel overleg over alle ‘in en outs’, binnen uw organisatie. Een financiële investering van € 2.250,- voor 1 accountmanager. Hiervoor sluiten we een strippenkaart af voor 4 dagdelen (12 uur) door mij te maken coaching en training uren.

De trainingen en coaching vinden plaats in dagdelen verspreid over de afgestemde doelen en tijd. Na een dagdeel krijgt de accountmanager werkopdrachten.

Getrainde en gecoachte dagdelen worden afgetekend. Betaling vindt binnen 30 dagen plaats na elke gerealiseerde fase.

Sessies

1e  Coaching Sessie:

  • Ik ga mee met de accountmanager naar een klantafspraak.
  • Ik evalueer met de accountmanager het gesprek.
  • Leerdoelen worden bepaald met de accountmanager en in overleg met management.
  • Ik breng een verslag uit naar het management.

2e  Coaching Sessie:

  • In deze sessie gaan we de lopende opportunity’s doornemen.
  • Ik coach op succesfactoren welke stappen gemaakt moeten worden in het proces naar winnende opdrachten van de lopende cases.
  • Werkopdrachten en doelen worden besproken en geëvalueerd in de volgende sessie

3e  Coaching Sessie:

  • Ik ga opnieuw mee naar een klantafspraak en kijk naar de behaalde progressie in het klantgesprek.
  • Verdere aanscherping van succesfactoren worden overlegd.
  • Evaluatie van de werkopdrachten en doelen.

4e  Coaching Sessie:

  • Accountmanager geeft een presentatie aan management van voortgang van verbeterde werkwijze.
  • Een klant simulatie gesprek van een bestaande case wordt geoefend met de verkoopmanager.
  • Evaluatie van gestelde doelen.

Collectieve training (1 volle dag, 2 dagdelen)

Uw investering voor een volle training dag bedraagt € 1.200,-, met de voorwaarde dat ik tenminste 1 accountmanager individueel heb gecoacht.

Doelen voor deze dag worden bepaald door individuele gesprekken met de deelnemers en het management.

hansIk zoek de vraag achter de vraag

Waar geloof ik in? Welke vragen vind ik belangrijk? Welke vragen zou u zich kunnen stellen?

Checlist Succesvol Afsluiten

Leer alles over succesvol afsluiten.

7 Strategieën om Beter te Verkopen

Kijk met een andere blik naar uw organisatie en vergroot uw winkansen.